FAQ

1. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 14:00 i jest z góry opłacone lub jest za pobraniem - wysyłamy je w ten sam dzień roboczy. 98% naszych zamówień jest doręczanych już na następny dzień roboczy przy wyborze dostawy kurierem lub paczkomatem.

2. Jakie są opcje i koszty dostawy?

Przedpłata 

-InPost paczkomaty 14,00 zł

-InPost KURIER 16,50 zł

-Poczta Polska Kurier 14,99

-Poczta Polska Odbiór w Punkcie 12,99

Pobranie 

-nPost paczkomaty 19,50 zł

-InPost KURIER 21,50 zł

-Poczta Polska Kurier 19,99

-Poczta Polska Odbiór w Punkcie 17,99

3. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienia można odebrać osobiście w naszej siedzibie przy ul. Słonecznej 8 w Cedrach Wielkich.

4. Czy mogę nadmuchać zamówione balony Helem?

Tak, wystarczy wcześniej się z nami skontaktować 513689734, sklep@balonowyraj.pl, umówić termin odbioru i odebrać zamówienie w siedzibie firmy przy ul. Słonecznej 8 w Cedrach Wielkich. Nie wysyłamy balonów napompowanych Helem.

5. Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, przy składaniu zamówienia, wystarczy wybrać opcję faktura i podać wymagane dane.

6. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracane są od razu po otrzymaniu zwróconego towaru.

7. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Pieniądze zwracane są w takiej samej formie jaka została wybrana przy składaniu zamówienia.  

8. Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer Konta Nest Bank PL 50 1870 1045 2078 1073 1046 0001

9. Jakie są formy płatności?

Akceptowane formy płatności:

BLIK

Przelew natychmiastowy

Karty płatnicze 

Google Pay

Apple Pay 

Płatności odroczone

Przelew tradycyjny 

Przesyłki za pobraniem

10. Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?

Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję " Zakupy bez rejestracji”.

11. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak wystarczy skontaktować się z naszą obsługą 513689734 😊

12. Jak zmienić moje zamówienie?

Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

13. Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować z poziomu swojego konta, w szczegółach danego zamówienia, lub po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym.

14. Czy mogę zwrócić zamówiony Towar?

Tak, zwrot towaru możliwy jest w ciągu 30 dni – szczegółowe informacje zawarte są w zakładce: :Zwroty i reklamacje

15. Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić z poziomu konta Klienta w zakładce "zamówienia" Dodatkowo jak tylko paczka zostanie wysłana zostanie przesłany mail z potwierdzeniem z linkiem do śledzenie przesyłki

16. Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?

Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres reklamacje@balonowyraj.pl wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl